L'ensenyament de la llengua anglesa a la secundària obligatòria en l'espai educatiu europeu actual (la programació didàctica: tipologies, utilitats i aplicacions)

Autores/as

  • Montserrat Fortuny Lahoz Institut Municipal d’Educació de Tarragona

DOI:

https://doi.org/10.17345/ute.2016.1005

Resumen

El present treball intenta fer recerca en l'àmbit de la programació didàctica a secundària, primer en un marc teòric per després passar a dissenyar i aplicar una eina de programació que serà una eina no només pels docents sinó per a tots els agents implicats en el fet educatiu.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

21-12-2016

Cómo citar

Fortuny Lahoz, M. (2016). L’ensenyament de la llengua anglesa a la secundària obligatòria en l’espai educatiu europeu actual (la programació didàctica: tipologies, utilitats i aplicacions). UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), (2), 90. https://doi.org/10.17345/ute.2016.1005

Número

Sección

Resúmenes de tesis doctorales